Bestel- en Betaalinformatie

Bestelgemak

U kunt bij ons op verschillende manieren bestellen:

Online bestellen in onze webwinkel
 - Dit is de snelste en veiligste manier om te bestellen. U kunt in dit geval de producten in het winkelmandje plaatsen, en daarna klikken op afrekenen. U hoeft niet perse een account aan te maken als u dat niet wilt. U kunt ook gewoon direct afrekenen via onderstaande betaalmethoden. Online bestellen bij OBD-Partner is 100% veilig. Wij zijn aangesloten bij Thuiswinkel waarborg en Webshop keurmerk. Hieronder kunt u een video bekijken van onze bestelprocedure:



Bestellen per e-mail - Als u het niet makkelijk vind om online te bestellen, stuurt u ons dan gewoon een e-mail met de artikelen die u wilt bestellen, en uw adres. Wij sturen u dan direct een bevestiging hiervan met betaalgegevens. Mail uw bestelling nu door op info@obd-partner.nl

Bestellen per telefoon - Niet iedereen vind het prettig om via de webshop te bestellen. Bij OBD-partner kunt u uw bestelling ook gewoon telefonisch plaatsen. Bel nu 0186-614670 om uw bestelling door te geven.
 

Prijzen

Alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW.

 

Betaalgemak

Betalen met iDEAL - Als u er voor kiest om te betalen via iDEAL wordt u vanaf onze site automatisch doorverwezen naar de site van iDEAL waar u kunt inloggen bij uw eigen bank. Nadat u uw bank opdracht heeft gegeven om het bedrag over te maken nemen wij uw bestelling per direct in behandeling. Zie www.ideal.nl voor meer informatie.


Betalen met PayPal  - PayPal is een online betaalservice waarmee u artikelen in online winkels kunt betalen. Zie www.paypal.com voor meer informatie.

CreditCards via PayPal
 - U kunt ook met creditcard betalen, dit gebeurd in samenwerking met paypal.
Zie www.paypal.com voor meer informatie.

Overschrijving - U kunt ook een overschrijving doen per Bank. Wij verzenden dan uw bestelling zodra de betaling is ontvangen, dit kan in sommige gevallen enkele werkdagen duren dan bij een betaling per IDEAL. Wanneer u een bestelling plaatst, ontvangt u van ons geautomatiseerd een e-mail met de bankgegevens.

Rembours - Een rembours betaling is ook mogelijk, u kunt dan afrekenen aan de bezorger. De kosten hiervoor (€ 9,95) brengen wij dan wel in rekening. U kunt bij betaalwijze 'overschrijving' aanvinken, en bij opmerkingen aangeven dat u onder rembours geleverd wenst te hebben. Rembourslevering zijn alleen mogelijk in Nederland.

Contant - U kunt ook bij ons langskomen voor een demonstratie, en om uw bestelling af te halen, U kunt in dat geval contant bij ons afrekenen. Indien u langs wilt komen, gelieve vooraf even telefonisch contact met ons op te nemen, zodat we uw bestelling alvast gereed kunnen maken.

 

Verzending

De verzending van uw bestelling vind altijd plaats per PostNL of per GLS. Heeft u een specifieke voorkeur voor een van beiden, geeft u het dan aan bij 'opmerkingen' tijdens het plaatsen van uw bestelling. Wanneer u op werkdagen voor 17.00u besteld en betaald kunt u het bestelde artikel altijd de eerstvolgende werkdag in huis verwachten. Alle bestellingen bij OBD-Partner worden verzekerd per pakketpost verstuurd, inclusief trackingnummer. (M.u.v. losse verloopkabels.) Op deze manier is uw bestelling altijd te traceren. 

Garantie

Alle artikelen van OBD-Partner.nl worden geleverd met een carry-in garantie van 24 maanden (of langer, wanneer dit specifiek vermeld wordt bij het artikel). Mocht u binnen 60 dagen na aanschaf een defect constateren wordt het product kosteloos omgeruild voor een nieuw exemplaar. Na deze periode zal het product aan de fabrikant worden toegezonden voor garantie. Dit proces duurt 2 tot maximaal 4 weken. Wij attenderen u erop dat deze garantie slechts een aanvulling is op de wettelijke garantie. De wettelijke garantie blijft onverminderd van kracht.

Wettelijke garantie houdt in dat het product datgene is of moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten.


Retourneren


OBD-Partner.nl hanteert een zeer soepel retourbeleid. we vinden het immers belangrijk dat u tevreden bent met uw aankoop. Daarom krijgt u van ons 14 dagen de tijd om uw aankoop via de webshop uit te proberen. Wanneer u een artikel retour wilt sturen verzoeken wij u vriendelijk het volgende in acht te nemen:

  • Wij verzoeken u de mededeling dat u de aankoop wilt herroepen via de mail/telefoon of via het toezenden van het Europees modelformulier aan ons te laten weten. Dit kan tot 14 dagen na ontvangst van de producten.      
  • Zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van de herroeping, betalen wij alle door u betaalde bedragen terug. Stuur uw originele factuur (of een ander bewijs waar u aankoop uit blijkt) mee in de doos, en vermeld Naam, adres, ordernummer en bankgegevens Na ontvangst van uw herroeping kunt u binnen 14 dagen uw artikel retourneren.
  •     De retourartikelen dienen, indien redelijkerwijs mogelijk, onbeschadigd en in originele verpakking geretourneerd te worden. Verstuur deze ten allen tijde in een   verzenddoos, en plak niets op de verpakking van het artikel. Wanneer een artikel beschadigd binnen komt kan OBD-Partner ervoor kiezen deze schade in mindering te brengen op het te restitueren bedrag, mits de schade/de waardevermindering van de goederen het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
  •     De kosten voor retourzenden zijn voor uw eigen rekening.
  •    Wanneer u aangeeft uw bestelling retour te sturen zullen wij uw aankoopbedrag zo spoedig mogelijk, en uiterlijk binnen 14 dagen restitueren.

 

Klachten

Ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze producten of service. Mocht dit het geval zijn, verzoeken wij u zo spoedig mogelijk uw klacht aan ons kenbaar te maken. U ontvangt altijd zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 10 dagen een reactie op uw klacht.

U kunt uw klacht op de volgende manieren aan ons kenbaar maken:

  1. Neem eerst contact met op onze klantenservice. De medewerkers van onze klantenservice zullen uw klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid proberen op te lossen.
  2. Nog niet tevreden met de geboden oplossing? Stuur uw klacht dan zo compleet mogelijk per brief t.a.v. L.R. Hagen. Wij zullen uw klacht nogmaals beoordelen en, indien mogelijk, u een andere oplossing proberen te bieden.
  3. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl), Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/.